Camp Canada

Camp Canada

tirsdag 28. januar 2014

Bridgedale Coolmax


Bridgedale Coolmax er tynne innersokker (liner), ment for å ha under ullsokker. De har en blanding av fibrer som gjør at de er veldig effektive mot gnagsår. Jeg har aldri opplevd gnagsår med denne løsningen, og kjenner flere som også har samme positive opplevelser. Samtidig transporterer de fuktighet godt, og tørker hurtig. Personlig bruker jeg de under Smartwools tykke tekniske ullsokker (les omtale her), og synes det er en perfekt kombinasjon.

Jeg har brukt Bridgedale Coolmax på flere turer, og sokkene er slitesterke og holder formen godt. Sømmene på sokkene går i ett med stoffet, noe jeg mener er viktig på innerste lag. Behagelig! De finnes i både dame og herremodell.

Jeg er godt fornøyd, og anbefaler absolutt disse sokkene!